needmorethanthis

Thursday, February 16, 2012

will be back

saat bertemu dgnmu
hatiku bdegup rancak
adakah itu satu petanda
apakah itu cinta
cinta pandang pertama
tapi aku menafikan perasaan itu
hari bganti hari
bulan bganti bulan
kau muncul didepanku
tapi ku buat tak tahu
ku busy kan diri
kau leka dngan duniamu
saat itu kurasakan dunia bputar
kurasakan panas jadi sejok
kurasakan cerah jadi gelap
kau memulakan langkah
langkah seribu
langkah dua ribu
langkah tiga ribu
aku tersenyum sendiri
perkenalan di muka buku
memulakan pjalanan kita
sebagai sahabat
kau hiburkan hatiku
kau ceriakan diriku
kau membuatkan ku ketawa
kau membuatkan ku bahagia
kau jadi rakan mcg kuu
hari demi hari
bulan demi bulan
kau ingin jadikan ku kekasihmu
aku terima dgn seikhlas hati
saat itu aku berasa bahagia
kita tempuhi sgala yg blaku
sedih
gembira
duka
itu semua hanya laa dugaan
permainan dunia
permainan perasaan
tapi kebahagian tinggal kebahagian
saat ku ingin menggapai bintang
aku di disini
kau di sana
jarak kita berdua sangat jaoh
semakin hari susah untuk ke menggapai impian ku
impian ku adalah kau sayang
kita berpisah dengan hati yg terluka
tapi x bermakna kita akan musuh
kita tetap kekal sebagai sahabat
hari bganti hari
bulan bganti bulan
aku bsama dgn impian yg baru tapi kau x ku lupa
kau tetap impian ku
saat ku berpisah dgn impian ku yg baru
kau dtg semula
membuka jendela hatiku
kau menjadi rakan
kau menjadi teman
kau sentiasa dgn ku
bertanya khabar
btukar khabar
membuat kan ku tersenyum simpul
adakah perasaan ini dtg lagi
ohh.aku gembira
kau melamarku menjadi kekasihmu lagi
aku menerima dgn seikhlas hati
lupakan kisah dulu
mulakan kisah yang baru
usah dikenang sejarah silam
usah diulang sejarah lama
jadikan sejarah sebagai pengajaran
untuk buat yang terbaik
untuk buat yang sebaiknya
sekarang
kau bersamaku
kau dihatiku
selamat malam sayang



*awwwww :D ya bok ayat ! hahahaha :D tetak kdrik baca ehhhhh*
#creditforhim.

No comments:

Post a Comment