needmorethanthis

Thursday, October 20, 2011

perkosa SEPUPU hamil

salam buat semua . nihh zatty nak ckap nihh.cuba dok baek baek.xperlu laa lari dr screen laptop tuu.ni zatty x suka .huuu.my mom ada beli majalah METRO semalam.tngah dok tadi zatty pun baca laa satu berita nihh.dkat muka surat dua box sebelah kiri.kecik jer ruang psal citer nihh.tp bleh buat zatty naik HANGINNNNNNN :3

PERKOSA SEPUPU HAMIL <-----*zatty cari lam harian metro x jumpa laaa*

zatty story sikit2 la kk.kalo korang dah tau tuu perbetolkan entry nii if zatty silap tulis :D

BETONG : Hajat seorang wanita hamil empat bulan utk meminjam cakera padat (CD) daripada sepupunya , berakhir dgn episod hitam apabila dirogol lelaki terbabit di rumahnya di SPAOH , pagi kelmarin.

Sebelum kejadian , mangsa berusia 17 tahun yang mengandungkan anak pertama itu dikatakan bersendirian ke rumah suspek berusia 26 tahun yang juga pemandu lori utk meminjam CD. kira-kira jam 10.30 pagi.

Suspek yg sudah berkahwin kebetulan seorang diri di rumah kerana isterinya bekerja sebelum mempelawa mangsa ke dalam rumah utk memilih CD yang ingin di pinjam.

Ketika asyik memilih CD , suspek mengunci semua pintu sblum menghampiri mangsa dari belakang dan memeluknya.

Wanita berkenaan yg terkejut terus menolak suspek sehingga mencetuskan kemarahan lelaki itu yg kmudian mnarik tangan mangsa dan membawa masuk ke dalam bilik sebelum membogelkan dan merogolnya.

Selepas kejadian itu , mangsa yg dalam ketakutan bersembunyi dalam bilik berkenaan sbelum melarikan diri sbaik suspek keluar rumah dan menceritakan kejadian itu kpada ahli keluarganya.

Susulan pendedahan itu , mangsa mmbuat laporan polis kira-kira jam 4 petang pada hari kjadian sbelum polis mlancarkan gerakan mmburu dan mnahan suspek di pekan spaoh kira-kira jam 8 malam.

haaa.dah baca kan . apa perasaan korang kalau isteri korang drogol oleh SEPUPU isteri sndiri.begitula kalo sudah dihasut syaitan . KELUARGA sendiri pun x kesah janji nafsu dapat dilangsaikan . Suspek tuu x takut ker kalo org len pun buat perkara yg sama kat BINI dia kerr.ADIK dia kerrr . or MAK dia . x pernah terfikir kot.hm :3 Dunia Dunia.




No comments:

Post a Comment